Як діяти в непередбачуваних ситуаціях на роботі за кордоном?

Depositphotos_168712656_xl-2015 (1)

В житті існують різні ситуації, деякі з них приємні, а деякі ні. Проте, на батьківщині справлятись з неприємними ситуаціями набагато простіше, адже тут Ви знаєте звичаї і закони, маєте друзів та знайомих, які з радістю допоможуть та розкажуть про свій досвід вирішення певної проблеми. 

Втім, якщо Ви приїхали на роботу в Естонію, звичайна неприємна ситуація може обернутись цілою катастрофою. Перебуваючи в іншій країні, Ви можете не знати куди звертатись за допомогою, як діяти в екстрених ситуаціях, що потрібно для того, аби вирішити питання швидко та правильно. Саме тому ми вирішили ознайомити Вас з покроковими діями найпопулярніших неприємних ситуацій, які можуть трапитись з Вами за кордоном.

Що робити при втраті паспорту? 

Якщо Ви, громадянин України, загубили паспорт в Естонії, перш за все Ви повинні звернутись в місцевий відділ поліції для отримання довідки про втрату паспорту. Після цього Вам потрібно знайти найближче українське Посольство чи консульство. 

В посольстві Вам оформлять посвідчення особи на повернення в Україну. Це посвідчення також можна отримати у випадку, коли вийшов термін дії документу або документ є недійсним. 

Які документи потрібно подати в Посольство для отримання посвідчення?

Щоб оформити посвідчення особи на повернення в Україну в Посольство потрібно подати наступні документи: 

  1. заяву;
  2. документ, виданий компетентним органом іноземної держави, що підтверджує втрату або крадіжку паспорта;
  3. документ, що засвідчує особу, підтверджує громадянство України. Наприклад, внутрішній паспорт, якщо є;
  4. свідоцтво про народження у випадку, якщо документ оформлюється на дитину;
  5. дві кольорові фотографії розміром 3,5х4,5 см.

Після подачі документів в Посольстві потрібно сплатити консульський збір. В цьому випадку подвійна ставка не нараховується. Якщо Ви маєте відповідні пільги, Ви звільняєтесь від сплати консульського збору. А також, якщо консул прийме рішення, що Ви не змозі сплатити цей збір, Ви також можете бути звільнені від його сплати. 

Термін оформлення документа триває один робочий день, а вся процедура від подачі документів до видачі документів займає не більше п’яти днів.

Що робити при втраті авіаквитка? 

Якщо Ви втратили електронний авіаквиток, великих труднощів з його відновленням не виникне. Інформація про виліт знаходиться в базі даних авіакомпанії, тому все, що Вам потрібно буде зробити - це назвати свої дані під час реєстрації в аеропорту.

У разі втрати або крадіжки авіаквитка на друкованому носії Вам потрібно звернутись до представництва авіакомпанії для отримання дублікату. Пам’ятайте, що деякі компанії виписують штраф за втрату квитка. 

Як діяти у разі втрати банківської карти?

Якщо Ви приїхали в подорож чи на роботу в Естонії та загубили банківську карту, Вам потрібно якомога швидше звернутись до служби клієнтської підтримки банку та заявити про втрату. Карту потрібно заблокувати, аби ніхто не зміг скористатись Вашими коштами.

Ми підтримуємо наших працівників на будь-якому етапі: під час та навіть після працевлаштування. Тому у випадку непередбачуваних ситуацій Ви завжди можете звернутись до нас по допомогу. 

А якщо Ви ще не працюєте разом з нами, то хочемо нагадати, що ми пропонуємо роботу в Естонії для жінок, чоловіків та сімейних пар. З нашою допомогою Ви можете отримати офіційне працевлаштування в Естонії з надійним роботодавцем та вигідними умовами праці.

Знайдіть високооплачувану роботу на фермі, заводі чи на складі. А список усіх вакансій та детальну інформацію про них Ви можете знайти тут.